Solsolsol.....

Min lediga dag tillbringades till en början i Söderköping, där jag och Izabella köpte lite smycken och åt glass på smultronstället. Riktigt gott. Helt otroligt vilka glassar de har egentligen. Var ett bra tag sen jag åt inne på själva restaurangen. Trots kö gick det fort att komma in.

   


Efter det fick vi göra en anmälan mot nån idiot som lämnat hunden kvar i bilen mitt i stekande sol. Fy fan, finns inget som gör mig så arg som folk med djur som inte tänker längre än arslet. Ursäkta, men när djur far illa är jag inte trevlig. Dock kom ingen till skada denna gång som tur va. Vem fan skulle gilla o sitta i en avstängd bil i stekande sol.

Sen drog vi till ågelsjön och badade, första doppet i den sjön i år. Egentligen är ju inte sjövatten så fräscht och speciellt inte ågelsjön verkar det som, alltid något skumt som ligger där och flyter i vattnet. Men det var riktigt skönt. Sol och bad vill jag ha mer av, tack.

 


Fixat med en ny header eller ny och ny, uppdatera den lite bara.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback