Var är mina gafflar?....

Fram tills idag har jag en period varit ägare av EN gaffel! Ja en enda lite gaffel. Skedar och knivar har jag haft hur många som helst. Men denna lilla gaffel har varit helt ensam (tills idag då). Förstår inte var alla gafflar tagit vägen, jag hade ju en hel uppsättning. Några har gått sönder, men långt ifrån alla. Så jag har kanske inte bara en strumptjuv i huset, jag kanske har en gaffeltjuv med. =)

Så idag när jag var på IKEA med Karin passade jag på att köpa ny bestick så nu har jag svart o lila fina gafflar, skedar och allt vad det är. Köpte även en jackhängare så nu har jag någonstans att hänga alla jackor. Skönt. O IKEA vore ju inte IKEA om det inte vore lite snett och vint, om skruvarna inte riktigt passar och framförallt om inte allt är en byggsats. Men jag är nöjd.
O så fick den söta lilla grodängel nedan följa med hem från Linköping.


Kommentarer:
Postat av: Malin

Frågestund♥

Det har jag nu på bloggen, fråga vad du vill, något du funderar över, något du vill veta om mej;)

Kramar!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback