Luftslottet som sprängdes....

Igår såg jag den trejde filmen i milleniumtriologin. Helt ok. Den första filmen var ju helt klart för stark för mig. Men de andra är väl mer ja vad säger man. Iallfall så är det en helt sjuk berättelse. I Luftslottet som sprängdes tar det ett tag innan man dras med. 

Annars har jag shoppat julklappar, men det känns som att man aldrig blir klar, men nu är jag nästan helt färdig, tur att det är roligt.

Håller även om och stökar om hemma, och kan meddela att det är mindre skönt att få en halv säng på fingret när man försöker leka händig.
Kom just på att jag missat idol....får väl gå in och kolla om det blir någon bra final, hoppas på en final med Kalle och Erik....

Kommentarer:
Postat av: Henrik Olsson

Själv har jag bara sett den första filmen, och den var riktigt bra. Ganska sjuka scener ibland, dock.

Postat av: Josefine

jippie det blev calle o erik. vem håller du på nu? för min del är det erik!

2009-12-05 @ 19:32:39
URL: http://josephines.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback