Rock n roll trääät.....



Nu är den på plats.... the black christmas tree....och självklart med prinsesskronan på topp, syns tyvärr inte så bra med mobilkameran. Men den passar i sitt nya hörn.
Så underbart med all denna snö, hoppashoppas att det blir en vit jul nu.... =)

Till en annan sak....jag kommer nog mer eller mindre att lägga ner den här bloggen, inte för att jag inte vill blogga, för det vill jag, utan av andra orsaker. Kanske blir det något annat som dyker upp, kanske inte....
jag vet. =)
Några inlägg till kan det bli om känslan faller på nu i juletid eller då och då. Och vem vet förr eller senare kanske jag trillar tillbaks in här.


Kommentarer:
Postat av: Josefine

nej inte lägga ner......... hihi vi har likadana julgranar!

Postat av: Henrik Olsson

Oj, det var inge skoj och höra att du tänker lägga ner detta. :/

2009-12-20 @ 17:29:12
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Tess

Fin gran! Kul med annorlunda prydnad i topp :-)

2009-12-27 @ 17:54:36
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback