Crazy....

Jag tror jag blir tokig. Är så himla rastlös och det brukar jag inte vara, men just nu är jag det, väldigt mycket. Saknar jobbet. Det känns inte ens som fredag, kanske för att jag mest bott i soffan idag. Kolla inte Let's Dance så noga. Och sen såg jag film, men jag vill se något bra, något roligt och tilldragande, men jag kan inte komma på något. Kanske att man borde sätta igång Gilmore Girls eller SATC. Hmm...vet inte.

Kollar igenom lite bilder från min gamla mobil, det kan man göra när man är rastlös....

hehe hitta den här
Det är en balong, det var massa ballonger som kom flygande, men jag lyckades bara fånga en...eller ja knappt. Men tittar man nog så är den där.



Och den här....ett fotat fotografi...
Jag i matchande färger.


Släktdrag


Blondbilden....


Tröttisen....


Den nyfikna...



Skylten som jag inte visst fanns på riktigt...


Den trötta igen....


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback