Funderar på att sätta igång mina klockor....

Jag är en person som har småkonstiga saker för mig ibland och i min värld har väl de flesta det. Men vissa saker reflekterar jag inte ens över, men andra gör. Som den detaljen att några av mina klockor i hemmet inte fungerar, vilket de inte gjort på väldigt länge. Vet inte hur länge. Har fått många frågor och klagomål från personer som insett att de faktiskt inte fungerar. Det är lite roligt, speciellt då alla blir så förvirrade. Under en fest var den en som funderade på hur fort han egentligen hade druckit ölen eftersom klockan fortfarande var runt elva, men sen insåg han att den inte fungerade. Men idag tänkte jag faktiskt byta batteri och sätta igång klockorn, men det gick inte för jag hade inga batterier. Själv tittar jag bara på mobilklockan och har gjort det väldigt länge så jag reflekterar inte över att de andra inte fungerar. Men det är väl inte så konstigt egentligen.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback