I sommar....

Social Distortion ska spela på West Coast Riot i sommar, jag vet en som verkligen vill vara där också=). Fy fan vad det vore kul!

http://www.westcoastriot.se/

Det blir mycket musik nu. Ikväll, snart, börjar the International Noise Conspiracy spela på Hugo, hade varit kul med konsert, men det går ju inte för jag försöker ju kurera mig.

Går sådär med nyttigheterna det vill säga c-vitaminen.

Har glott på film...Broken English, helt ok och lite rolig film, sevärd tycker jag nog. Men det fanns inte många filmer som lockar, varför kommer det alltid bra filmer i klumpar. Alltså....antingen finns det inga filmer att se, eller så finns det hur många som helst. Nu finns det inga och det är nu jag vill se film.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback