J.kla NewYorker....

Var ute på presentjakt idag, till Elin och Thor. Det gick bra....hoppas jag=). Hittade i alla fall presenter, får hoppas de uppskattas. Men så var vi inne på New Yorker och jag var jätteduktig och undvek underklädsavdelningen. Men sen mitt framför ögonen hängde ju den där , den lila leopard munkjackan som var sååå snygg och som jag velat ha, men som var slut....trodde jag, men nu fanns den där för bara 99kr! Så jag kunde inte motstå den. Sen kommer jag till kassan och där har de hur söta trosor som helst med tryck på rumpan "strawberry" ,"cherry" med mera 4-pack, i olika färger med prickar. Och inte kunde jag motstå det heller.=) Men det var ju tur att jag fick med mig det jag skulle också.

Annars har jag jobbat med smal idag, vi har samlat in produkter och det fortsätter väl ett tag till...vet ännu inte hur resultatet kommer att bli. Men har ni massa skönhetsprodukter/förpackningar som ni vill bli av med så säg till. Dock är det mer smink och andra produkter, än bilden visar, vi är ute efter, men det finns...där under alla andra burkar.




Nyss kollade jag på "Step Brothers" lite rolig och skum film, en typisk Will Ferrell film kanske man kan säga. Men det var en komedi....haha så det blev inga tårar den här gången=). Hade tänkt titta på semestersvenskar, men det var visst friidrott....suck. Kanske inte ens går längre? Vad vet jag, det här med dagar och tider har jag inte så bra koll på just nu.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback