Seven Pounds och ännu mer film...

Igår var jag på bio och såg "Seven Pounds" , fy fan vilken film, på ett bra sätt tror jag. Det är nog en av de starkaste filmer jag har sett. Tänker fortfarande på den. Tårarna rann rätt rejält på vår rad där i bion. Den var så hemsk och så vacker, men ändå så hemsk, vill nästan ändra handlingen lite. Vill inte säga för mycket om filmen, se den. Filmen chockade och framkallade så mycket olika känslor.



Dagen innan det tittade jag på "Patrik 1,5" bra film, men även där rann tårarna i nästan hela filmen....haha vad är det här jag ska nog inte titta på film helt enkelt. Trodde det var en komedi, men det vill jag ju inte påstå nu i efterhand. Fast helt ok trots tårarna=). Sen tycker jag ju att Gustav Skarsgård är en himla bra skådespelare.

Idag tittade jag på "Yes Man" och det skulle ju däremot vara en komedi, men den var ju inte rolig alls. Lite fin visst, men inte så rolig. Det känns som det blir lite samma sak med Jim Carrey hela tiden tyvärr.

Sådär små korta filmresuméer. Ja, jag har varit lite ledig så jag har passade på att göra vettiga saker....eller ja, jag kanske inte var så vettig trots allt =).

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback