Hur tänkte de nu....

Sådär nu har jag fixat den ena av klockorna, den andra började bara tjuta så den ville nog inte helt enkelt. Var lite rastlös idag med så jag fick för mig att jag skulle städa badrumsskået, gick sådär, kändes som jag hade sprungit ett maratonlopp så det fick bara bli sminkhyllan som blev tillfixad.

Skulle på fest idag, firat Elin och Thor, men var hemma och försökte kurera mig istället. Men det verkade som att de hade kul=). Istället kom Maria hit och vi käkade tacos och glodde på melodifestivalen. Denna otroligt roliga underhållning med så otroligt bra musik...hmmm eller inte. Det roliga med melodifestivalen är inte musiken, det roliga är alla sarkastiska kommentarer som man kan kasta ur sig, och alla "vad tänkte de här".

Innan dess såg vi på Brit Awards och funderade över just den frågan, vad tänkte de på som byggde scenen, eller rättare sagt vad gick de på. Hitta igen bild, men det hände mycket på den scenen. Lite Alice i Underlandet möter Kalle och Chokladfabriken.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback