Äldre och klokare?...

Ja äldre har jag i alla fall blivit, klokare vet jag inte. Frisknade till fort som tur var, men sedan har tiden gått sååå fort. Började jobba och det känns som jag inte har gjort något annat sen dess. Fast det har jag ju. =)
Jag har hunnit bli ett år äldre, 29. Det är mycket, nästa år ska det dit en 3:a, men det behöver man inte tänka på nu. Still young ; ).
För er som inte blev bjudna på någon fest så behöver ni inte vara ledsna för det blev ingen fest i år. Utan istället firade jag med nära och kära. Först hemma på dagen med fika och då firades även min bror (som oxå verkade chockad över siffrona på sitt kort) =). Och sedan var jag med flera på Saliga munken och åt, därefter blev det wasa. Men kvällen började här hos mig med lite förrätt och fördrink, innan det bara iväg till den goda maten på munken. Skulle gått dit idag med och spelat music quiz, men jag orkade inte. Så hoppas ni andra hade kul och vann den där middagen ; ).

     

Sedan har jag hunnit med att hälsa på en liten bebis, världens minsta enligt mig, men så är det säkert inte=). Supersöt. O så har jag hunnit med att köpa 30-årspresent. Lite fika och promenad, men inte alls så mycket som jag vill. Ett antal turer till Spicy hot har oxå blivit aktuella. Och sen jobb till och med när jag sover känns det som.

Kommentarer:
Postat av: Sara

Åh gumman GRATTIS!!! Vad hemskt, jag har glömt av en väns födelsedag. :( förlåt

Hinner vi ses nån dag framöver?

Kramar

Postat av: Ullis

Det gör inget=). Som det ser ut just nu dröjer det nog lite innan jag kan vara speciellt social tyvärr. Snurrar av saker o göra i skallen. Hoppas allt är bra. Kram

2009-01-15 @ 14:28:47
Postat av: Sara

Jag känner mig hemsk ändå. :( Vi får ta igen det sen. Saknar dig gumman.

Jag kommer nog heller inte kunna vara så social på ett tag, om det inte sker hemma hos mig för den delen. Krockade nämligen igår så bilen e trasig. Men det går att laga. Skulle ut på motorvägen och det var så halt så gick inte att styra. Snurrar lite och har oss och så blir vi påkörda av en lastbil. Finns att läsa i min blogg alltihop. Vi är hela och välbehållna, men aningen chockade fortfarande. :S



Kram kram!

2009-01-15 @ 15:12:55
URL: http://starattraction.blogg.se/
Postat av: Ullis

Men usch vad hemskt=(. Men skönt att det gick bra för er, läskigt sånt där med halkan. Förstår att ni är chockade, herregu sånt vill man ju inte vara med om. Ta hand om er nu. Kramar

2009-01-15 @ 19:41:28
Postat av: Sara

Usch ja, nu vet man ju hur jäkla lätt det händer, fast man kör försiktigt. :(

Det ska vi göra. Du med!

Kramar!

2009-01-16 @ 12:19:42
URL: http://starattraction.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback