latdag i rött...

Idag hade jag lite av en latdag, men jag tror det behövdes hade tänkt städa undan julen, men jag orkade inte. Känns lite som att jag som så många andra är på väg att bli krasslig. Fick i alla fall lite jobb gjort. Sedan på kvällen kom Elin och hämtade mig för vi skulle iväg på födeseldagsfest hos Conny. Det va väl mycket the crash folk där tror jag, trevligt var det i alla fall, men det blev ingen utgång för min del. Längtade mer hem till soffan trots att jag hade kul. Tänkte ta med kameran, men så lämnade jag den hemma så det fick bli lite suddiga mobilbilder istället, men det passar bättre till stämningen. Observera att jag har ett rött linne, det händer inte ofta, men det var så fint att jag inte kunde motstå och nej det fanns inte i rosa=).

       


Kommentarer:
Postat av: Sara

Hej gumman!

Jag saknar dig!

Kramar/Sara

Postat av: Anonym

Hej!

Ja jag vet, har haft lite ont om tid att vara riktigt social o nu har jag ju varit lite ledig, men tiden bara springer iväg =(. Hoppas att allt är bra med dig o att jul och nyår varit bra!

Krama

2009-01-04 @ 15:01:16
Postat av: Ullis

Hej!

Ja jag vet, har haft lite ont om tid att vara riktigt social o nu har jag ju varit lite ledig, men tiden bara springer iväg =(. Hoppas att allt är bra med dig o att jul och nyår varit bra!

Krama

2009-01-04 @ 15:01:24
Postat av: Sara

Hej!

Jo allt e bra förövrigt sådär och julen och nyåret var toppen! har varit så himla skönt att vara ledig från jobbet. :P

Hur går det själv med alla jobben? :)

Kramis

2009-01-04 @ 19:50:37
URL: http://starattraction.blogg.se/
Postat av: Ullis

Jo samma här har varit ledig, men det har gått så himla fort, men har varit välbehövligt. Så nu blir det väl full rulle igen. Hoppas jag hittar energin bara. Kram

2009-01-06 @ 13:05:25
URL: http://plastictrash.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback