Ledighet och Harry....

Ledig idag efter tre nätters jobb. O det behövs verkligen, fredag, lördag var det hur mycket som helst att göra, men igår var det rätt dött, men jag underhöll mig med tidningar och bloggar=). Har till och med hunnit fixat och styrt lite hemma plus handling. Så nu behöver jag bara lata mig för att återhämta mig lite. Behöver väl införskaffa mat först, det ska vara bra har jag hört. Får inte in sommarkänslan, det känns mer som det är på väg att bli höst, visst är det mysigt med regn.....men i måttliga mängder. Tycker inte det har varit sådär riktigt varmt än heller, men vem vet det kanske kommer=). På mina lediga dagar får vi hoppas.

Var föresten och kollade på Harry Potter och halvblodsprinsen (tror jag den heter, hehe). Helt ok för oss som gillar Harry Potter filmerna och alla trollerier i sagornas värld. Dock tyckte jag kanske handlingen var lite seg, det va mer en inblick i Harry och hans vänners värld.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback