Munken i parken....

Munken ställde till med 2 dagarsfestival mitt inne i stan, helt gratis. Och det har ju inte alls varit fel. Riktigt mysig och bra tillställning och i fredags var det ju till och med sol! Vädret igår dög ju med för det regnade inte under tiden vi var där. Många helt ok band som uppträdde och mycket blandat folk samlat på ett och samma ställe. Själv såg jag ut som en sagofigur i två dagar. Men va fan det bjuder jag på. Barpersonalen gjorde till och med en rosa drink till mig och jag bad inte ens om det. Blev även en sväng till trägårn i fredags där de hade byggt en strand, eller om de flyttat ner den från stan för den var ju borta. Lite bilder från den soliga dan plus en outfit och ett skrikigt metalband, förlåt, men jag förstår mig inte på musiken. Glatt överraskad blev jag av det lokala bandet Northern Upsetters

      

Utomhus bion börjar idag, är en film jag vill se som visas, Be Kind Rewind, men jag vet inte om vädret riktigt är på topp för det, får se senare, det börjar ju sent.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback