som ni har väntat....

SVARA ÄRLIGT
1. Var någonstans på kroppen har du mest muskler -
bra fråga
2. Du ger mycket komplimanger till andra - försöker, men det kan nog ges många fler
3. Är du nöjd med ditt förnamn - absolut
4. Vad är det sämsta hos dig - tänker för mycket
5. Vad är det bästa hos dig - omtänksam
6. Har du bra självförtroende - för det mesta
7. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - olika, inte så mycket alls ibland, inte som förr
8. Du tycker om att vara med killar - absolut, bra mycket vettigare än tjejer många gånger
9. Känner du dina grannar - nej inte mer än att vi hälsar o pratar lite
10. Svär du ofta - ibland kommer det väl små grodor
11. Spelar du något instrument - nej, har spelat piano
12. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - dans, ridning, handboll, orientering, basket
13. Kollar du dig ofta i speglar? - om jag går förbi en så blir det väl så.

HAR DU..
1. För många vänner -
kan man aldrig få för många av
2. Förföljelsemani - nej
3. Någon sjukdom - nej
4. Färgat håret -  hehe ja det har ju hänt
5. Egen dator - mmm, ett par
6. Gjort bort dig rejält - nej det tycker jag inte

ÄR DU..
1. Snäll - 
mycket
2. Snygg - alla har sina dar, hehe
3. Söt -  det sägs det
4. Lång - medellängd
5. Kort - medellängd
6. Smart - på mitt sätt så
7. Klantig - hehe det kan jag va
8. Tjock - nej

BRUKAR DU..
1. Klä dig i svart -
ibland
2. Hata folk - nej det är inte bra att lägga energi på
3. Lita på folk - försöker, finns de jag litar på
4. Ljuga - nej
5. Vilja dö - nejnej

NÄR..
1. Åt du senast -
  nyss tog jag en yoghurt
2. När läste du en bok senast - nu var det några veckor sen blir mer tidningar
3. Köpte du något senast - lite frukt och godis och sånt förut
4. Svor du senast - hmm säkert igår
5. Sjöng du senast - det var nog nyligen


Kommentarer:
Postat av: Sara

Hej tjejen!

Hoppas allt är bra med dig. Längesen vi hördes av...Hur går det med jobb och allt? :)

Jag snor denna listan av dig. ;)



Kramar/Sara

Postat av: Ullis

Sno på =). Det är mycket jobb nu under sommaren, vilket väl är bra iof=). Men man blir ju lite som en robot. Hinner inte med mycket annat man vill göra. Hoppas allt e bra m dig och att sommaren varit bra hittills. Kram

2009-07-27 @ 16:29:23
Postat av: Sara

Jag har semester nu iaf vilket är ruggigt skönt.

Om du har tid över nån dag så hör gärna av dig. Om du vill alltså. Ta en fika eller nåt. :)

Kram kram!

2009-07-27 @ 17:34:10
URL: http://starattraction.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback