Funny bunny heter jag....

Slösöndag kan man verkligen säga, vakna och kände mig nästan bakis, orättvist när man inte ens druckit. Är fortfarande väldigt tidsförvirrad, har ju varit det ett bra tag nu, men det blir väl så när man jobbar som man gör. Fast nu är jag ju ledig så jag får väl skylla på det.

Igår var jag lite barnvakt åt Izabella, vi var och shoppade lite fika och gjorde en favorit i repris, hade picnic i djungeln. Där Dizzy fick agera tiger igen, vilket hon gjorde hur bra som helst=). Sedan pysslade vi och hittade på massa annat bus, lika kul som alltid. Barn är så rolig och så får man chans att vara lite barn på nytt själv. Sen räcker det med två lättroade personer och en kamera så har man roligt. Lärde henne även att rita en gubbe på hakan a lá humle och dumle. Rekommenderas om man har tråkigt=). Det är riktigt roligt vare sig man är stor eller liten. haha=)

Dizzy the tiger


En carebear som inhandlades...men Izabella kallade den något annat fast jag kommer inte ihåg vad det var


Lättroade
     

Jag fick även en styling


Hade tänkt att ha en hemmakväll igår, var inte alls på humör att gå ut på dagen, men sen tänkte jag att va fan jag hänger med till munken och sen drar jag hem, men riktigt så blev det inte. 
Var först hos Rebecca, sen munken, och sen hamnade vi på wasa. Riktigt trevlig kväll och mycket av det stod nog musiken på munken för, för vem kan motstå gamla klassiker med Ebba Grön.

Så idag fick det bli en riktig latdag istället. Var och käkade pizza med Maria och Rebecca, men sen drog jag och hyrde en film och bäddade ner mig i soffan. Kollade bröllopsduellen. Lagom film att kolla på en söndag.
Och så åt jag godis....det absolut bästa godiset som finns, ullis special kallad hamburgaren....


Det var inte bara jag som var lite trött idag....=)




 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback