Dizzy på äventyr....

Återigen är jag inne i en bloggsvacka, varit mycket igen. Jobb hit och dit, så jag är inne i robotstadiet lite, inte tänka bara göra. Fick just veta att Magnus Uggla gjort ett nytt program nu, var fan är min revy?, så det var jag ju tvungen att kolla på nu. Inte för programmet i sig utan för att han är som han är med sina idéer. Har även tittat på Robinsson precis eftersom jag missade det igår när jag jobbade. Är ju faktiskt så att det är ett av mina favoritprogram så jag är glad att det är tillbaks.

Hmm, vet inte vad mer jag kan ha tänkas gjort....massor säkert, men minnet är inte som det ska just nu. Dizzy har ialla fall varit ute på lite äventyr. Karin och Danne var här ifredags och käkade tacos, och när de kom lyckades Dizzy på något sätt smita ut i trapphuset utan att vi märkte det. Så efter mycket letande hittade vi henne ute i trappen. Hon verkade inte tycka att äventyret var så roligt trots allt.

På torsdag kommer dessa killar till stan. Har dock inte bestämt om jag ska dit eller inte ännu. Var ett bra tag sen jag såg de live så vi får se...


The Hives - Walk Idiot Walk
Uploaded by The-Hives

Kommentarer:
Postat av: jimmy

klart som tusan du ska ditt. tusan jag vill oxå.. :(

2009-03-23 @ 14:52:53
Postat av: Anonym

Ja man kanske borde det när det ändå händer något i stan. =)

2009-03-23 @ 20:17:22
Postat av: jimmy

ja det tycker jag verkligen ;)

2009-03-23 @ 22:18:41

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback