En liten present....

Det var betydligt enklare att uppdatera när man var hemma, då fanns det mer tid. Idag har jag varit och jobbat lite, utställningen står klar och det var riktigt kul att se den färdig. =). 

Sedan har jag lekt med Izabella (min brorsdotter). Hon hade fått en låda med prinsessklänningar, för de fyra hon hade innan räckte tydligen inte. haha. Sen var hon ju tvungen att ha en eller ja rättare sagt flera outfits till Let's Dance. Och hon hann med sina fyra ombyten. Hon hade även varit på McD och fått två happymealleksaker så hon gav bort den ena till mig så att vi kunde ha lika. Så nu har vi matchade böcker och armband. haha barn är roliga.




Kanske ska göra ett erkännande med, jag har syndat. Jag har ätit ute fast jag inte fick. Min kontrollant var nog mer på förslaget än vad jag var och tyckte att jag skulle få dispens och slippa betala 100kr haha. Så det blev världens bar i veckan, men annars har jag faktiskt stått emot=). 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback