=)....

Idag var det verkligen vår i luften, annat kan man inte påstå. Och jag har varit ute på stan och sett folk...gu vad skönt att gå komma ut, fick ett litet infall och trodde jag var rik igen, som jag tror väldigt ofta när jag är på shoppinghumör=). Fast ja ok det var inga kalasstora inköp som gjordes. Mest lite tidningar och sånt. Var i paradiset press stop, bra affär. Sedan blev det fika på bagarstugan, bra och mysigt fik! Kul att det börjar komma fler och fler sånna ställen så att man känner att man har något att välja på. Men Villa Nestor har ju lagt ner=(. Det känns i kroppen nu att jag varit ute o rört på mig, som träningsvärk, men va fan.

Kommentarer:
Postat av: Josefine

va?? har villa nestor lagt ned?? redan??

Postat av: Malin Eklöf

Va...nääää! Villa Nestor!?! Upp som en sol och ner som en pannkaka!!! Tråkigt...

2009-03-02 @ 09:32:06
Postat av: Ullis

Ja jag vet, riktigt tråkigt=). Kul o se dig här Malin. Hoppas allt är bra. =)

2009-03-02 @ 12:08:11

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback