Färgen är inte allt....

Tur att jag har så gulliga arbetskamrater som jag har, som ställer upp och är så snälla=). Så att man slipper stressa runt som en tok. Jag e sååå trött just nu och det har jag verkligen inte tid med.

Jag behöver oxå lära mig att utseendet inte är allt, när det gäller prylar alltså. ; ). Min hemtelefon är hur fin som helst, rosa metallic och allt, den har inte speciellt mycket funktioner eller är flashig egentligen, så där var det nog helt och hållet färgen det betalades för. Problemet nu är att den inte riktigt fungerar som den ska. Det går knappt att trycka på några av siffrorna, och displayen visar bara halva nummer när någon ringer...vilket är lite segt. Och eftersom inte knapparna fungerar som de ska är det enklaste sättet att ringa helt enkelt att leta upp det halva nummret man tror är rätt och trycka på återuppringningen, låter enkelt o bra va=). Ja, jag har funderingar på att skaffa en ny nu, som inte behöver vara rosa, det räcker gott och väl att den fungerar som den ska.=)

Har varit på stan och fikat med Sandra. Och hittade äntligen rosa korgar till badrummet, kanonbra, så som jag letat efter dessa. O tro nu inte att allt i mitt hem är rosa för så är det verkligen inte. Det hela handlar om detaljer som ger en skön kontrast till helheten, mer än så är det inte =).

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback