Project runway....

Har precis kollat på Project Runway, visste inte att det skulle börja igen. Men jag gillar ju alla dessa realityprogram, ja inte alla, men många av de bland annat detta. Oh vilken kreativitet en del av de har, önskar att jag var lika bra på att sy.

De som inte har något för sig imorgon kan lyssna på P4 (lokalt)  kl.10:30 och de följande två dagarna så får ni höra lite om mitt ena jobb. Dock vet jag inte om jag själv är med, men många andra kommer vara där och prata.

Och vad fan hände med våren, nu blev det ett vinterlandskap utanför fönstret, känns inte som att det gör så mycket, men jag gillade den där vårkänslan och ljuset.

Nepp ska kolla Sex and the City nu, det går ju på tv, tur för oss tror att man äger boxen, men inte gör det. haha.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback