Smal, snö och söndag...

Helgen....
Igår hade vi vernissage av vår uställning Smal, som vi arbetat med i ett halvår. Jag och min ungdomsgrupp plus en massa andra. Förutom en massa väntan så var den en kanondag, roligt med mycket folk och underhållning. O det verkade som alla var nöjda och glada. Mer information och bilder finns här:
smal och bilder.
Efter vernissagen var vi och åt på munken och lyssnade på Edit Backlund, som även varit med på invigningen.

Efter det åkte jag hem och bytte om, sen kollade jag på melodifestivalen med Maria för att sedan dra tillbaks till munken, där några "smalare" fortfarande var kvar. Edith spelade återigen. Måste även ge cred till baren på munken som gick in för att göra en superfin och god drink till mig. =)  Efter det blev det Black Horn, och the Crash, med Bokors releaseparty. Var mycket folk, vilket var kul, men musiken går väl att diskutera, inte riktigt min stil, tyvärr. Men som sagt kul med så mycket folk.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback