Ullared....

Eftersom jag gillar dessa realitysåpor så har jag ju så klart hängt på att titta på Ullared. Och vad kan man säga, de verkar ju verkligen ha hittat orginalen.
När jag satt och titta på det nu tänkte jag bara på hur otroligt olika människor kan vara i sitt sätt att vara och tänka. Kul program iallafall, jag vill också åka till Ullared och shoppa=).

Firade som så många andra pappa på farsdag igår.

Idag har jag mest jobbat med Marilyn och Smal. Finns föresten en film från utställningen Smal där den nu står i Västerås. Lite kornig och skakig men ändå kul att se för oss som var med, kanske någon annan som tycker med =) .




Annars är jag trött, trött och har mycket i lilla skallen....eller ja minus lilla....haha

Kommentarer:
Postat av: gabriella b

Tycker att du gör rätt i att titta på Ullared, visst var Peter Wahlbeck rolig!? Han är ju helt vrickad också...förundras över alla "konstiga" människor som handlar där och hur de handlar, som om de inte varit i en affär på flera år liksom..:-)

Kram så här mitt i natten...(e ännu inte frisk...blää)

2009-11-11 @ 03:02:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback