Jag är en av de där....



...ja en av de där som gillar Twilight. En del tycker att historien och allt är töntigt, men jag håller inte alls med. Den är grymt bra, det är en stark berättelse. Helt klart en av de bättre filmer som finns helt i min smak. Var med andra ord och såg tvåan, New Moon, igår. Och jag är helt nöjd...längtar tills nästa nu, varför kan de inte bara släppa alla bra filmer på en och samma gång. Var samma sak när sagan om ringen gick. Man vill ju se nununu!=).
Men den som väntar på något gott..... =)

Efter filmen skulle vi väl dragit hem eller ja inget var bestämt, men vi tänkte att vi går en sväng. Gick förbi munken, en gång...två gånger hamnade inne på munken tills de stängde....sen gjorde jag ett försök att gå hem, men det fick jag inte....så det blev VK, tills de stängde....lite seg imorse. Men det var kul, konstig kväll, men kul. Jag gillar konstigakvällar så länge de är konstiga på ett bra sätt.

Robinson började igår, lite väl mycket realitytv att se nu för mig som gillar sånt, men Robinson har ju alltid varit en favorit att kolla på så det fick jag titta ifatt på idag innan jobbet.

Kommentarer:
Postat av: Sara

Åh. :D New Moon såg jag på midnattsvisningen. :D :D love love love

Postat av: jimmy

tusan 105 spänn, ugha det var inte billigt..

2009-11-24 @ 20:24:32
Postat av: Ullis

Sara: ja tänkte gå på den, men jag har lite svårt för det där med filmer i rad om jag inte är på humör. Riktigt bra var den iallafall. =)



Jimmy: Ja fan det är inte billigt längre, men nån gång ibland får man ju lyxa till det. Allt bra?

2009-11-24 @ 22:31:09
Postat av: Jimmy

Ja lyx är bra.. Var på 2012 för veckan den kosta 100 kr, tyvärr var den inte värd det priset..

2009-11-24 @ 23:07:35
Postat av: Anonym

Den var inte bra alltså?

2009-11-24 @ 23:18:49
Postat av: Henrik Olsson

Jag har inte sett New Moon, men första filmen var helt ok :)

2009-11-25 @ 19:07:36
URL: http://www.henrikolsson.eu

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback