Toaletten, en tankebomb....

Jag har köpt de första julklapparna idag, känns skönt. Tror inte jag varit så tidig med att börja förut, trots att jag sagt det varje år att jag ska köpa klapparna tidigt. Får hoppas det håller i sig. Fixade även pappas farsdagspresent.

Fan vad det blir mörkt tidigt nu, känns som man inte hinner få så mycket dagsljus alls.

Vet inte om jag sagt det förut, men toaletter är helt otroliga när det gäller att komma på idéer. Vet inte hur mycket saker jag kommit på inne på toaletten, har nog många gånger glömt bort vad jag egentligen ska göra där just för att jag tänkt på annat. Mitt kreativa palats=toaletten. haha. Så vill du hitta lösningar eller få roliga idéer gå på toaletten. =)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback