Mustasch + flygeln

Jag var ju på mustasch förra veckan, vilket jag hade tänkt skriva om, men så har det inte blivit så jag nämner det bara lite kort. Det var riktigt bra! Mycket bättre än när jag såg de i Linköping i påskas. Tyckte de hade en helt annan energi. Hade bytt scenshow och kändes pigga på scen. De bjöd in publiken och körde alla deras riktigt bra låtar, så jag var nöjd när jag gick därifrån, skittrött, men nöjd.
Hade nämligen jobbat natt, men inte sovit så länge, har nog aldrig varit så nära på att somna stående, lite trist eftersom det var så bra.
Sen skulle jag även vilja ge flygeln som konsertlokal ett plus. Gillade verkligen lokal och scen, som gjort för konserter så jag hoppas att de kommer att satsa ännu mer på det, och ännu mer på bra band!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback