Ny jacka....


Köpte ny jacka idag . Har letat efter en sån här jättelänge, men det har aldrig klickat, men den här med nitar lite här och var kändes bra. så den ska jag nog behålla. Blev även en varm mössa så nu kan det komma snö=).

Idag körde de tydligen en danstribute till Michael Jackson på skvallertorget idag, missade det hade ju varit roligt att se. Såg ju så snyggt ut när de körde det i sthlm. Kul att även Norpan haka på.

Sitter och glor på bonde söker fru, man blir trött av att vara ute bland massa folk. haha. Det var helt hysteriskt på stan idag, lovet märks av.


Kommentarer:
Postat av: Hanna

snygg jacka!

Postat av: Natalia

Fin jacka och fin blogg :) Håller på att fixa lite med designen..vad tycks än så länge? :)

2009-10-29 @ 18:25:32
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: nathalieh

bra & fin blogg!

allt bra med dig? :)

2009-10-29 @ 22:06:56
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/
Postat av: sandra

Ny jacka igen?! Trodde du fyllt den kvoten för resten av året.. Hahaha** Men det är du värd - man ska köpa sådant som det står ens namn på, det syns ju klart och tydligt att det står Ullis även på den här! Snygg!! Kraaam*

2009-10-30 @ 08:03:51
Postat av: Bögen från Dalarna

Söt header, gillar de små bilderna som går in i varandra på ett fint sätt. :)

2009-11-01 @ 21:52:57
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Ullis

hehe jag vet jag vet, men jag har letat efter en sån här jacka så det fick bli en till. Hoppas allt är bra med er.

2009-11-02 @ 00:19:49

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback