Vinterjackan fram....

Jag var faktiskt och tog fram vinterjackan idag, den lilla. För den stora tänker jag ha kvar i förrådet lääääänge, så vida jag inte ska till Norrland och hälsa på Plupp eller att det råkar bli svinkallt här nere.
På dagarna funkar det väl än så länge med Pink Ladies jackan, men inte kvällar.

På tal om Plupp....verkar vara en del som inte känner till det lilla Blå trollet med håret... haha nu blev det ju helt fel....det lilla trollet med det blå håret menade jag såklart. Kolla upp han, helt klart en favorit för mig.

Kommentarer:
Postat av: mmautildah

ja eller hur :)

vad gör du?

Postat av: Lesly

jo ja vet, därför ja måste se den första först :) Utbildningen är på två år på universitetet (grythyttan campus tillhör Örebro Uni.)Går du på gymnasiet? kanske nått o söka i så fall ;)Jo men man är ju ganska ung så du har allt tid på dig att besöka ett spa :)

2009-10-06 @ 18:56:20
URL: http://leslita.blogg.se/
Postat av: Eveline - Lättsam blogg med en humoristisk twist

hehe usch, alltid lika drygt första gången vinterjackan åker fram ;(

2009-10-08 @ 05:21:29
URL: http://evelines.webblogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback