A list again....

Vilken svordom använder du mest? fan tror jag

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
väldigt olika

Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
nej jag är frusen av mig

Vilken var den senaste filmen du såg? Beck - gamen

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
tapeter

Har någon någonsin kallat dig lat?
ja fy fan

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
vanlig

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
inte vad jag kan komma på

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? flumride och liknande

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
ja det gör de säkert

Vilket riktnummer befinner du dig i?
011

Vilken film kan du alla replikerna till?
med mitt film minne så är det nog ingen =/

Äger du några bandT-shirts?
japp

När flög du senast?
oj det är nog snart 20 år sen (där lät jag ung;) )

Pratar du några andra språk?
 nej kan engelska o säga nåt på franska o tyska

Har du gråtit offentligt? jaja, jag har till och med gråtit i klassrummet inför alla i gymnaiset på grund av en ål!

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar? ja en av varje

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar? ja

Gillar du att flyga flygplan?
nej jag har gjort det en gång så det kan jag inte påstå

Vilken är din favoritdrink?
har ingen nu

Äter du frukost dagligen?
ja

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
 ja, men det finns några egna dar tack o lov. Dock är inte dagarna alltid stressiga...planeringplanering=) 

Vilken är din favoritfrukt?
 mandarin

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
ja lite

Tror du på liv på andra planeter?
 Nån liten gröngubbe kanske det finns ;) 

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
hmm...kan va nån på gården annars vet jag inte

Gillar du senap? nej

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback