Löven börjar falla....

Japp det är sant, var ute och skulle lämna en film nu och såg allt att löven har börjar falla, så det är väl bara att konstatera nu är det HÖST! Det luktar höst på riktigt nu och det känns i luften. Så fram med te och ljus. Och snart varmare kläder.

Filmen jag lämnade tillbaks var The man who came back. Det skulle vara en westernaction stod det, men jag tycker inte att den var i sann westernanda. Däremot var den väldigt grov. Man mådde stundvis riktigt dåligt och det fanns karatärer i filmen som verkligen upprörden. Rena idioter helt enkelt. Gillar inte riktigt filmer som berör för mycket på grund av att jag tycker det är för grovt. Det är sant det är sånt som händer i verkligheten och man mår just därför bara skit av att se det. Men gillar man filmer som berör så är den riktigt bra.



Nu ska jag fortsätta jobba istället för att sitta här, men lite får man förena nöje med nytta. =)


Kommentarer:
Postat av: Sara

Hehe, gör inget att det blev långt. :)

Ja jag vet ju att du jobbar häcken av dig så ska väl inte klaga. :) Tycker det är så tråkigt när man inte hinner ses. Det är så sjukt längesen nu. Men jag vet ju hur du känner eftersom jag är precis likadan, man behöver verkligen egentid också.

Haha, ja dygnen skulle behöva vara dubbelt så långa ibland. :)

Skönt att du skrev iallafall så jag vet. :)



Många kramar!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback