Söndagsseg....

Var på munken och wasa igår, var väl sådär, var iallafall bra musik på munken. Fick en väldigt fin drink, bartendrarna på munken kan om man släpper de fria. Det kan spåra ur hur mycket som helst, men jag har aldrig fått en drink som är som den andra precis som med maten jag ätit där, vilket är lite roligt. Kul med kreativitet.

Polisen hade ju lagt ner hela sin kapacitet och litet till på kontroller i stan igår. Och eftersom mitt jobb ligger mitt i smeten tog det ca 10 m från att jag backat ut från jobbet innan de tog in mig i en kontroll och frågade vad jag hade gjort och vems bilen var och så det obligatorisk alkotestet. Men oskyldig som jag är fick jag åka vidare.

Så trött så jag blir galen, kan bero på förkylningen eller att jag återigen lagt ner coladrickandet några dagar utan nu, fast jag har inte haft någon abstinens alls än så länge. Borde börja gå promenader igen så jag får lite mer energi.

Kommentarer:
Postat av: Sara

Hej gumman!

Saknar dig! Vore jättekul om vi kunde ses och ta en fika nån dag. Så länge sen.

Vill du inte så får du gärna berätta det för mig.

Kram!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback