Träningsvärk....

Idag har jag träningsvärk i hela kroppen, mest i nacke, skuldror och armar. Det var till och med så att muskelsalvan fick åka på....vad har jag gjort?
Jo, bara kört gokart med jobbet!. Det var jättekul, men jag föredrar iskarten jag körde i vintras. Inte vann jag, men det kvittar faktiskt för det var riktigt skoj. Hoppas vi kan vara ett ännu större gäng nästa gång.

Det var ju kulturnatt i stan igår och det lutade lite åt utgång och åt att gå och titta på Bella och hennes band, men efter min hårdträning ;) på gokarten så lade jag ner de tankarna. Istället drog jag till linköping och gick på bio, sååå skönt att fly stan kände jag. Såg Flickan om lekte med elden, tyckte den var bättre än den första. Nu gillade jag inte den första. Vet att den har fått mycket positiv kritik och att många tycker den är jättebra och det kanske den är. Men för mig var den för stark och därför gillade jag den inte.

Nu borde jag kanske ta tag i kriget här hemma, det råder fullständig kaos av grejer överallt....det funkar inte....

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback