Ett svammlande snörvel....

Trött på detta snörvel, det är inte direkt bättre nu, men men. Vill hem och bädda ner mig och dricka varmt, men än är det några timmar kvar på jobbet. Jobba igår med. Men i fredags gjorde jag comeback på munken, kul att se att stället fortfarande är lika bra=). Var ett band som spelade eller ja två personer från Australien, Kitto. Helt ok, en kvinna och en man haha vet inte vad man ska säga, men de var lite äldre men inte gamla. Som sjöng lite åt hårdrockshållet. Hon hade en helt sjuk röst, på ett bra sätt. Lät som en riktig karl ungefär. Grov och mörk, så det var lite konstigt och se en blond kvinna stå där och sjunga. Använder nästan aldrig ordet kvinna så det känns ju lite skumt att skriva, men men....det var ju det hon är och tant kan jag inte kalla henne.
Ehh...nu skriver jag inget mer om det, så detta inte blir en totalt rörig konverstation med mig själv om ordet kvinna.

Ialla fall efter munken blev det wasa, för nu börjar fler inse att wasa faktiskt är rätt bra och ett j.kla bra dansställe många gånger. Var riktigt kul där, men efter ett tag kände jag att det fick va bra va ju fan inte helt bra och skulle jobba dan efter, men tack och lov så höll rösten igår.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback